wtorek, 11 czerwca 2013

Serduszkowa Zawieszka z Tildą i truskawkami;)


♥♥♥
Formę serduszka pomalowałam białym gesso-posłużyła mi za bazę zawieszki. Główną bohaterka jest oczywiście Invitation Tilda z najnowszej kolekcji Magnolii dostępnej w Scrap Butiku. Ozdobą zawieszki są truskaweczki powstałe z wykrojnika Magnolli Strawberry. Są przesłodkie a ich szypułki wykorzystałam też jako listki pod różyczkami i kwiatem wiśni;) Wycięty stempelek nakleiłam na dwuelementowy Dream Tag Magnolia, którego powierzchnię wykroiłam w dwóch kolorach i wytuszowałam. Całość przyozdobiłam wstążeczką vintage kremową. Do mini buteleczki przesypałam odrobinę brokatu i dokleiłam pomiędzy kwiatuszki;)


 ♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

 ♥♥♥



Materiały ze sklepu SCRAP BUTIK



♥♥♥
Madzioza

6 komentarzy:

Bea pisze...

cudne do ósmej!

Unknown pisze...

Jest przepiękna!!!

Madzioza pisze...

Dziękuję Gosiu, Bea:*

Katlus pisze...

Wow! cudeńko:)

Bron pisze...

How creatie and beautiful is your creation.
Thank you for joining and sharing with us at MDUC this week.
Hugs from Bron

Ying Pang, pisze...

This is really a masterpiece ! I love it so much ! Thank you very much for joining us at MDUC. See you in next challenge.
Hugs,
Ying